czwartek, 4 stycznia 2024

 

Milionowe dopłaty Polski do emerytur Ukraińców


Poseł Grzegorz Płaczek z Konfederacji zadał pytanie Zakładowi Ubezpieczeń Społecznych, ile rocznie Polska wypłaca dopłat do emerytur obywateli Ukrainy. Okazuje się, że to, co podnosili w kampanii wyborczej politycy Konfederacji i za co byli atakowani, było prawdą.

„Mam informację dla Polaków, »niezależnych dziennikarzy i weryfikatorów« oraz dla polityków, którzy obrzucali mnie błotem, gdy (wraz z posłem Krzysztofem Bosakiem) mówiłem, że Ukraińcy otrzymują dopłaty do najniższych emerytur w Polsce. Walcząc o prawdę, zaciskając zęby, poprosiłem ZUS o oficjalne dane. Zatem otrzymałem odpowiedź (sygnatura pisma: 991100/0146- 767/2023). Jako poseł Konfederacji oficjalnie informuję, iż… KWOTA DOPŁAT do najniższej emerytury z polskiego Funduszu Ubezpieczeń Społecznych dla obywateli Ukrainy w samym tylko 2022 roku wyniosła: 8,6 mln zł. Nie będę komentował, bo po co. Warto było pójść po prawdę” – napisał Grzegorz Płaczek na platformie „X”.

Na podstawie: Twitter.com
Źródło: MediaNarodowe.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  Czy Żydzi naprawdę rządzą światem? To pytanie rozgrzewa zawsze do czerwoności, uaktywniając szczególnie zaciekłych antysemitów, jak i zaja...