sobota, 16 listopada 2024

 

Agenda 47, czyli plan Donalda Trumpa – 2

Recenzenckie uwagi przypisane poszczególnym punktom są efektem pracy zbiorowej autorów poniższego dokumentu.

BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE

1. Zbudowanie najnowocześniejszej tarczy przeciwrakietowej nowej generacji, podobnej do izraelskiej Żelaznej Kopuły, jako środka odstraszającego i chroniącego przed zagranicznymi atakami rakietowymi, w celu zapobieżenia III wojnie światowej.

Trump wielokrotnie wspominał o pomyśle zbudowania Żelaznej Kopuły na swoich wiecach, zapewniając, że stworzy ona wiele miejsc pracy. W odniesieniu do tej polityki Forbes skomentował, że miałaby ona ograniczoną ogólną użyteczność. Co najmniej 10 systemów Żelaznej Kopuły stanowi dolną warstwę wielowarstwowej obrony powietrznej Izraela, zaprojektowanej do przechwytywania rakiet, moździerzy i pocisków artyleryjskich z maksymalnej odległości poniżej 50 mil. Amerykańska Żelazna Kopuła wymagałaby setek systemów, aby pokryć kontynentalne Stany Zjednoczone i ich główne ośrodki populacyjne, i byłaby niewystarczająca do przechwytywania dużych międzykontynentalnych pocisków balistycznych. Mogłaby jednak być przydatna do obrony baz wojskowych (zwłaszcza tych zagranicznych) i krytycznej- infrastruktury. Haaretz nazwał to „fantazją” i po wspomnieniu podobnych kwestii technicznych jak Forbes, stwierdził, że pomimo tego Stany Zjednoczone wydały już setki miliardów na badania i rozwój obrony przeciwrakietowej, a wszelkie ulepszenia podobne do tych, które Trump obiecuje, wymagałyby poparcia Kongresu – czego nie udało mu się uzyskać w przypadku muru granicznego.

2. Przywrócenie inicjatywy w Departamencie Sprawiedliwości mającej na celu zwalczanie chińskiego szpiegostwa w Stanach Zjednoczonych, zakończonej przez administrację Bidena na wniosek członków wydziału Uniwersytetu Pensylwanii; zwrócenie się do Kongresu o zbadanie finansów uniwersytetu, jego chińskich darczyńców, Centrum Bidena i rodziny Bidena.

China Initiative została uruchomiona w listopadzie 2018 r. w celu rozwiązania problemu chińskiego szpiegostwa gospodarczego. Spośród 28 postępowań karnych wszczętych w jej ramach cztery dotyczyły profesorów pochodzenia chińskiego, z których żaden nie został skazany za szpiegostwo lub kradzież.

5 stycznia 2021 r. APA Justice, Brennan Center for Justice i Asian Americans Advancing Justice wysłały otwarty list do ówczesnego prezydenta elekta Joe Bidena, stwierdzając, że konsekwencją tych nakazów było wywieranie przez FBI i agencje federalne nacisków na grantodawców, uniwersytety i instytucje badawcze, aby uczestniczyły w profilowaniu rasowym, etnicznym i narodowym, co łącznie prowadzi do dyskryminujących i stygmatyzujących dochodzeń wobec osób pochodzenia chińskiego.

We wrześniu 2021 r. 177 członków wydziału Uniwersytetu Stanforda wysłało otwarty list do prokuratora generalnego Merricka Garlanda, wzywając do zakończenia inicjatywy, stwierdzając, że „te działania nie dotyczą tylko oskarżonych pracowników naukowych, ale także wielu innych badaczy uniwersyteckich, którzy są celem dochodzeń, są badani i czują się zagrożeni przez dochodzenia wszczynane bez wcześniejszych dowodów przestępstwa”.

Bloomberg stwierdził, że do grudnia 2021 r. ponad 1600 naukowców i administratorów z ponad 200 uniwersytetów zwróciło się do Garlanda z petycją o zakończenie China Initiative, twierdząc, że w sposób nieproporcjonalny jest ona skierowana przeciwko badaczom pochodzenia chińskiego.

W lutym 2022 r. ponad 150 członków wydziału Uniwersytetu Pensylwanii wystosowało otwarty list do prokuratora generalnego Garlanda, wzywając Departament Sprawiedliwości USA do uchylenia „inicjatywy chińskiej”, która ich zdaniem w sposób nieproporcjonalny wymierzona jest w badaczy pochodzenia chińskiego.

23 lutego 2022 r. Matthew G. Olsen, zastępca prokuratora generalnego ds. bezpieczeństwa narodowego, ogłosił, że inicjatywa została odrzucona w dużej mierze z powodu postrzegania, że niesprawiedliwie przedstawia chińskich Amerykanów i mieszkańców USA pochodzenia chińskiego jako nielojalnych, ale nalegał, że decyzja ta sprowadza się do przeformułowania i ponownej kalibracji – a nie porzucenia – zdecydowanej reakcji organów ścigania na zagrożenie dla bezpieczeństwa narodowego ze strony Chińskiej Republiki Ludowej i powiedział, że urzędnicy departamentu doszli do wniosku, że program egzekwowania prawa wyodrębniający Chiny był nierozsądny i lepiej byłoby go przeformułować jako część szerszego wysiłku na rzecz przeciwdziałania zagrożeniom ze strony Rosji, Iranu i innych krajów.

ORGANY ŚCIGANIA

1. Zwiększenie inwestycji w personel policyjny, zwiększenie ich ochrony odpowiedzialności cywilnej, egzekwowanie przepisów o zatrzymaniu i przeszukaniu oraz obowiązujących przepisów dotyczących broni, powstrzymanie otwartego używania nielegalnych narkotyków i współpraca z ICE w celu aresztowania i deportacji przestępców zagranicznych. Nakazanie Departamentowi Sprawiedliwości wszczęcia dochodzeń w sprawie praw obywatelskich w radykalnie lewicowych prokuraturach (Chicago, Los Angeles, San Francisco) w celu ustalenia, czy dopuściły się egzekwowania prawa na podstawie rasy oraz przyznanie ofiarom ich marksistowskiej polityki prawa do pozywania lokalnych urzędników za krzywdę i cierpienie. Likwidacja wszystkich organizacji przestępczych. Kara śmierci dla handlarzy narkotyków i handlarzy ludźmi. Wysłanie Gwardii Narodowej w celu przywrócenia bezpieczeństwa w miastach, w których doszło do całkowitego załamania prawa i porządku. Nakazanie Departamentom Edukacji i Sprawiedliwości przeglądu federalnych standardów dyscyplinowania nieletnich. Ochrona prawa do samoobrony poprzez uchwalenie przepisów o wzajemności w zakresie noszenia broni ukrytej. Zabezpieczenie granicy.

2. Tocząc wojnę z kartelami z wykorzystaniem „Bill 42”, aby odesłać dzieci będące ofiarami handlu ludźmi do ich krajów ojczystych, wzywa się Kongres do zapewnienia, by każda osoba przyłapana na handlu dziećmi i kobietami przez granicę została natychmiast ukarana karą śmierci; rekomendacja obejrzenia filmu „Sound of Freedom”.

3. Wyznaczenie 100 prokuratorów USA, którzy będą biegunowym przeciwieństwem prokuratorów okręgowych Sorosa (odnosząc się do bezpodstawnej teorii spiskowej z udziałem żydowsko-węgierskiego biznesmena George’a Sorosa). Przebudowa Departamentu Sprawiedliwości i FBI. Rozpoczęcie dochodzeń w sprawie praw obywatelskich wobec „marksistowskich lokalnych prokuratorów okręgowych” w Chicago, San Francisco, Los Angeles i innych miastach, w tym federalne wezwania ich personelu, ich e-maili i ich zapisów w celu ustalenia, czy jawnie naruszyli federalne prawo dotyczące praw obywatelskich. Rozpoczęcie dochodzenia federalnego w sprawie prokuratora w sprawie Garreta Fostera i nakazanie Departamentowi Sprawiedliwości utworzenia grupy zadaniowej ds. ochrony prawa do samoobrony. Zbadanie stosowania taktyk państwa policyjnego przez władze federalne w celu aresztowania konserwatystów i chrześcijan. Stawienie czoła radykalizacji szkół prawniczych, reforma stowarzyszeń adwokackich i powstrzymanie czystki konserwatywnych prawników z głównych kancelarii prawnych.

4. Propozycja rozbicia karteli narkotykowych tak, jak rozbiliśmy ISIS i kalifat ISIS. Obejmuje to rozmieszczenie wszystkich niezbędnych zasobów wojskowych w celu nałożenia pełnego embarga morskiego na kartele, nakazanie Departamentowi Obrony odpowiedniego wykorzystania sił specjalnych, cyberwojny i innych jawnych i tajnych działań przeciwko kartelom, które zostaną zaprojektowane jako zagraniczne organizacje terrorystyczne, oraz odcięcie im dostępu do globalnych systemów finansowych. Nawiązanie partnerstwa z sąsiednimi rządami lub ujawnienie ich korupcji. Poproszenie Kongresu o uchwalenie ustawodawstwa zapewniającego, że przemytnicy narkotyków i handlarze ludźmi zostaną skazani na karę śmierci. Utrzymanie nienaruszalności Medicare i Social Security poprzez cięcie wydatków federalnych, pomoc dla krajów zagranicznych i wyeliminowanie masowych zwolnień nielegalnych imigrantów i lewicowych programów genderowych z naszego wojska i ekstremizmu klimatycznego.

OPIEKA MEDYCZNA I ŚWIADCZENIA SPOŁECZNE

1. Przywrócenie zakazu inwestycji w programy 401(k), emerytury i konta emerytalne w zakresie ochrony środowiska, społeczeństwa i ładu korporacyjnego (ESG) za pomocą rozporządzenia wykonawczego oraz współpraca z Kongresem w celu wprowadzenia stałego zakazu. Zajmując się wzrostem przewlekłych chorób i problemów zdrowotnych, zwłaszcza u dzieci (autyzm , choroby autoimmunologiczne, otyłość, bezpłodność, poważne alergie i problemy z oddychaniem), poszukując ich głównej przyczyny, poprzez powołanie specjalnej Prezydenckiej Komisji niezależnych umysłów, które nie są kupione i opłacane przez Big Pharma, a osobiście zlecę im zbadanie przyczyn trwającego od dziesięcioleci wzrostu przewlekłych chorób i zaobserwowanego wzrostu zachorowań na choroby przewlekłe u dzieci i młodzieży.

2. W odniesieniu do tej polityki Yahoo! News zauważyło, że Trump nie wspomina o szczepionkach w swoim filmie, ale jest to sygnał dla wyborców sprzeciwiających się szczepieniom, ponieważ podczas prawyborów stawał naprzeciwko Ronowi DeSantis. Ze swojej strony Axios stwierdziło, że przesłanie Trumpa może podważyć zdrowie publiczne, bo jego język przypomina Roberta Kennedy’ego jr. i że wzmianki o Big Pharmie pojawiają się w innych dziedzinach związanych z edukacją, opieką afirmującą płeć i demontażem państwa głębokiego.

3. Od długiego czasu wielokrotnie donoszono, że Trump mówi, że obetnie fundusze federalne dla szkół z maseczkami i nakazami szczepień, co budzi obawy, czy odnosi się wyłącznie do COVID-19, czy do wszystkich szczepionek, ponieważ wszystkie 50 stanów i Waszyngton, DC mają prawa wymagające konkretnych szczepień dla uczniów, w tym przeciwko odrze, różyczce, ospie wietrznej, tężcowi, krztuścowi i polio. Rzecznicy Trumpa powiedzieli, że chodzi tylko o COVID-19, na który nie ma nakazów szczepień uczniów.

4. W lipcu 2024 r. przypadkowo wyciekła rozmowa telefoniczna Trumpa z Kennedym pokazała, jak były prezydent kwestionuje bezpieczeństwo szczepionek dla dzieci. Poinformowano również, że Trump i Kennedy rozmawiali o tym, że Kennedy udzieliłby poparcia Trumpowi w zamian za nominację do jego gabinetu. W wywiadzie dla Chrisa Cuomo Kennedy mówił o rozmowach z Trumpem, ale zaprzeczył, że starał się o nominację.

4 sierpnia 2024 r. poinformowano, że Kennedy bezskutecznie starał się o spotkanie z Kamalą Harris w celu omówienia stanowiska w gabinecie, a 20 sierpnia Trump rozważył kandydaturę Kennedy’ego w związku z pełnioną przez niego funkcją w swojej administracji.

23 sierpnia Kennedy zawiesił kampanię i poparł Trumpa. Tego samego dnia na wiecu w Arizonie Trump przedstawił Kennedy’ego i powtórzył swoje zobowiązanie do powołania panelu czołowych ekspertów, którzy będą współpracować z Bobbym w celu zbadania przyczyn trwającego od dziesięcioleci wzrostu liczby przewlekłych problemów zdrowotnych i chorób wieku dziecięcego, w tym chorób autoimmunologicznych, autyzmu, otyłości, bezpłodności i wielu innych. Gdy Kennedy nawiązał kontakt z Trumpem za pośrednictwem obrońcy bezpiecznej żywności Calley Means, powiedział: „Nasze dzieci są teraz najbardziej niezdrowymi, najbardziej chorymi dziećmi na świecie. Czy nie chcesz zdrowych dzieci?”.

5. Obniżenie kosztów leków poprzez podpisanie rozporządzenia wykonawczego mówiącego Big Pharmie, że zapłacimy tylko najlepszą cenę, jaką zaoferują zagranicznym krajom, co zmusi ich do podniesienia cen w krajach zagranicznych i bardzo znacznego obniżenia cen dla amerykańskich pacjentów, ponieważ pierwotne rozporządzenie wykonawcze Trumpa nigdy nie powinno było zostać uchylone.

JAMA Health Forum skomentowało możliwy wynik wyborów w 2024 r., mówiąc, że będzie on miał doniosłe konsekwencje dla przyszłości opieki zdrowotnej. Po porównaniu zapisów Trumpa i Bidena, dotyczących wysokich cen leków na receptę i usług opieki zdrowotnej, stwierdzono, że nie wiadomo, jak Trump podejdzie do negocjacji cen leków, jeśli zostanie wybrany. Trump popierał federalne negocjacje cen leków podczas swojej kampanii w 2016 r., jednak jako prezydent nie prowadził negocjacji cen leków i sprzeciwiał się demokratycznemu planowi negocjacji cen. Niedawno Trump powiedział, że powie dużym firmom farmaceutycznym, że zapłacimy tylko najlepszą cenę, jaką zaoferują obcym narodom, twierdząc, że był jedynym prezydentem w czasach nowożytnych, który kiedykolwiek stanął do walki z dużymi firmami farmaceutycznymi. Chociaż Trump był niespójny w sprawie cen leków, jego publiczne komentarze sugerują możliwość dwupartyjnej współpracy.

6. Zakończenie niedoborów farmaceutycznych Joe Bidena, powrót do produkcji niezbędnych leków w Stanach Zjednoczonych i uzyskanie niezależności od Chin poprzez stopniowe wprowadzanie ceł i ograniczeń importowych, co stworzy niezliczoną liczbę nowych amerykańskich miejsc pracy.

Tłumaczenie: Jola
Źródło zagraniczne: en.Wikipedia.org
Źródło polskie: WolneMedia.net

                           Kto nas obrabuje i w jaki sposób?                                                     Węgiel kamienny to najwięks...