poniedziałek, 10 lipca 2023

 

Wyrok WSA ws. blokowania portalu WolneMedia.net przez ABW


Niedawno, po dwóch miesiącach oczekiwania, dotarł do mnie odpis wyroku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego ws. blokowania naszego portalu przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego. Przedstawiam go w całości poniżej.
















Z treści wyroku wynika, że pomyliłem się w kwestii zwrotu za podróż powrotną z Warszawy na Śląsk — sąd uwzględnił to mnożąc ceny biletów dwukrotnie.

Teraz czekamy na decyzję ABW. Jeśli nie zaskarży wyroku WSA do NSA, wyrok uprawomocni się do 31 lipca.

Na koniec ciekawostka. Gdy zadzwoniłem do WSA zapytać, kiedy wyślą mi odpis, dowiedziałem się, że właśnie tego dnia planują go wysłać. Dotarł dwa dni robocze później. Zbieg okoliczności, czy trzymali go na biurku, aż się upomnę?

Maurycy Hawranek
Administrator WolneMedia.net

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  Czy Żydzi naprawdę rządzą światem? To pytanie rozgrzewa zawsze do czerwoności, uaktywniając szczególnie zaciekłych antysemitów, jak i zaja...