wtorek, 11 stycznia 2022

TRUCIE NAJZDROWSZE

 

Nic nie jest ważne oprócz „szczepienia”!


Na pięknych wyspach archipelagu Hawai, miejscowe Ministerstwo Zdrowia na swojej stronie internetowej umieściło reklamę „szczepionki przeciwko COVID-19”, nie tylko sugerujące cudowność tego preparatu, ale wprost pokazującą, że nie istnieje NIC ważniejszego w życiu poza „szczepieniem”.

W dniu 1 stycznia 2022 roku o godzinie 16:05 ukazała się reklama twitterowa na oficjalnym koncie Hawaii State Department of Health, która zaczyna się słowami: „W tym roku ustal sobie cel, który nie tylko polepszy twoje rodzinne zdrowie, ale również może być zrealizowany łatwo i szybko: zaszczep swoje dziecko (po hawajsku: keiki) przeciwko COVID-19!”.

Pod tym sloganem umieszczono animowaną kreskówkę przedstawiającą nieco otyłą Hawajkę z koniecznym kwiatkiem we włosach, która siedzi sobie i rozmyśla. Jej pierwsza myśl pokazuje się w chmurce i wyobraża ona sobie, że w nowym roku będzie się lepiej odżywiała i w chmurce ukazuje się zdrowa żywność. Jednak zdrowe jedzenie nie może być celem hawajskiej kobiety – jej marzenie zostaje przekreślone czerwonymi kreskami.

Po chwili kobieta marzy o tym, że będzie ćwiczyła bądź uprawiała sport. Niestety, i ta chmurka przekreślona zostaje grubymi kreskami. Również i zdrowie nie może być jej noworocznym marzeniem.

Następnie marząca rozmyśla aby w nowym roku więcej zaoszczędzić: w chmurce ukazuje się skarbonka-świnka, lecz niestety i oszczędzanie nie jest ważne. Marzenie zostaje przekreślone.

Wreszcie ukazuje się najważniejszy i jedyny cel: zaszczepię swoje keiki szczepionką przeciwko COVID-19! Dotychczas smutnej marzycielce w końcu rozweseliła się twarz – tak, najważniejszym celem w całym roku jest zaszczepić swoje keiki!

Kopia filmu reklamowego cały czas dostępna jest na „YouTube”. Kopia usuniętego wpisu twitterowego zarchiwizowała strona Archive.org.

Można z niedowierzaniem patrzeć czy to jakaś rzeczywistość, czy już scena z Metaverse, czy tego typu reklama naprawdę ukazała się na stronie stanowej, czy to może jakaś parodia. Niestety, to miało miejsce, ale z jakiegoś powodu dzień później reklama znikła. Została jednak zarchiwizowana w internecie.

Już sam pomysł tego typu reklamy pokazuje stan umysłu i duszy osób stręczących niebezpieczne preparaty zwane „szczepionkami przeciwko COVID-19”, które w coraz bardziej przebiegły, a zarazem bezwzględny sposób próbują wtłoczyć te preparaty do organizmu bezbronnych dzieci, tworząc z nich doskonałą glebę do astronomicznych zysków oraz poletko przyszłych bezwolnych pokoleń. Aby to osiągnąć trzeba najpierw obezwładnić rodziców, przekupić i ogłupić matki, bo przecież nic nie może być dla nich ważniejsze, niż zaszczepienie dziecka preparatem o nieznanych długofalowych skutkach. Przeciwko „wirusowi”, który prawie nie zabił żadnego dziecka.

Źródło: Bibula.com


Skopiowano z WOLNE MEDIA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  Czy Żydzi naprawdę rządzą światem? To pytanie rozgrzewa zawsze do czerwoności, uaktywniając szczególnie zaciekłych antysemitów, jak i zaja...