czwartek, 7 września 2023

 

Skarga kasacyjna ABW została utajniona


Właśnie otrzymałem z WSA pismo z informacją, że ABW złożyła skargę kasacyjną do NSA na wyrok, w którym WSA orzekł, że ABW blokując portal WolneMedia.net, czyli stosując cenzurę prewencyjną, złamała konstytucyjny zakaz cenzury prewencyjnej, a decyzja ABW została uznana za bezprawną.

ABW gra na czas, dlatego złożyła skargę kasacyjną ostatniego możliwego dnia, by jak najdłużej przeciągnąć sprawę i zapobiec uprawomocnieniu się wyroku WSA.

Teraz okazało się, że treść skargi kasacyjnej, czyli dlaczego uważają, iż wyrok należy skasować i unieważnić, jest tajna. Nie udzielono mi też żadnego pouczenia, co mogę w tej sprawie zrobić.

Wygląda to na próbę zamiecenia skandalu pod dywan w celu uniknięcia odpowiedzialności za nielegalne działania. Przypomnę, że zgodnie z „Ustawą o ABW i SW” jednym z celów ABW jest ochrona ładu konstytucyjnego, a ABW według sędziów złamała „Konstytucję”. Nic więc dziwnego, że stosują wszelkie możliwe sposoby, aby sprawa nie nabrała rozgłosu po uprawomocnieniu wyroku, co mogłoby skutkować nawet dymisją szefa ABW.

ABW ma prawo złożyć wniosek o kasację wyroku, a ja nie mam prawa wiedzieć dlaczego, bo to tajne. Skoro utajnili argumentację, to zapewne jest naciągana i jej upublicznienie skompromitowałoby ABW oraz rząd PiS-u.

Maurycy Hawranek
Administrator WolneMedia.net


  1. maj cher 07.09.2023 12:02

    “Poczekajcie na odwołanie itd. aż do uprawomocnienia … a potem na wyegzekwowanie wyroku, nie doceniacie perfidii systemu, w którym żyjemy.” – mój komentarz pod artykułem -” Wygraliśmy z ABW w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym” – w dniu 24.04.2023 roku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

  Czy Żydzi naprawdę rządzą światem? To pytanie rozgrzewa zawsze do czerwoności, uaktywniając szczególnie zaciekłych antysemitów, jak i zaja...